wtorek, 5 stycznia 2016

Sałatka z olejem lnianym, do pracy

Ostatnio gdy zobaczyłam w sklepie olej lniany, uległam nieodpartej pokusie jego zakupu i od razu nadszedł czas na jego wypróbowanie. Szperając po sieci w poszukiwaniu inspiracji na danie z olejem lnianym natknęłam się na przepis na sałatkę i właśnie ona poszła na pierwszy ogień do wypróbowania. Sałatka w sam raz do pracy, jest dosyć sycąca - jeśli lubicie ten zdrowy olej - zachęcam wypróbowanie. Smacznego!



Składniki:
2 garści rukoli
50 g makaronu, u mnie penne
garść kiełków (u mnie kiełki brokułu)
3 pomidory suszone
1 ząbek czosnku
1,5 łyżki oleju lnianego
sól, pieprz, odrobina bazylii do smaku
Wykonanie:
Pomidory suszone pokroić na mniejsze części. Makaron ugotować al dente. Czosnek przecisnąć przez praskę. Wszystkie składniki połączyć ze sobą i doprawić do smaku suszoną bazylią, solą i pieprzem.

(Źródło przepisu: studentkanadiecie.blogspot.com)

1 komentarz:

  1. Czosnek? Do pracy? To chyba jak ktoś prowadzi jednoosobowa firme i nie ma kontaktu z Klientami ;-)

    Olej lniany bardzo smaczny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia