sobota, 8 marca 2014

Liebster Blog Award

Dzisiejszy post będzie niekulinarny, ze względu na otrzymaną od Pauliny z jazzowych smaków nominację (bardzo za nią dziękujemy:)) do Liebster Blog Award, co jest niebywałym wyróżnieniem, szczególnie że blog funkcjonuje dopiero od trzech tygodni (!) a więc właśnie się rozkręcamy :)
Krótkie zasady i opis tej zabawy:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Niestety nie spełnię wszystkich reguł zabawy i nie będę nominować kolejnych blogów, ze względu na trudność ze zdecydowaniem się które blogi powinny zostać nominowane - bo jest ich zbyt wiele. Oczywiście odpowiem na zadane pytania, przy okazji uchylając rąbka tajemnicy odnośnie mojej osoby.


A teraz zapraszam na odpowiedzi na zadane mi pytanka:
1. Co jesz, kiedy masz chandrę? Oczywiście, tony czekolady :)
2. Ukochany deser to..uwielbiam wszelkie słodkości, przez to nie jestem w stanie wytypować tego najukochańszego deseru,
3. Prezent z którego cieszyłaś się najbardziej to.. zegarek od Patrycji :)
4. Utwór muzyczny, który najlepiej do Ciebie pasuje to.."Nadzieja", bo "Nie ma nikt takiej wiary w ludzi i cały ten świat":) 
5. Od kiedy piszesz bloga nauczyłam się... może jeszcze nie do końca się nauczyłam, ale cały czas uczę się robić zdjęcia (swoją drogą, naprawdę nigdy nie myślałam, że może to być aż takie trudne)
6. Jakie jest Twoje główne postanowienie na ten rok? Być szczęśliwą i spełniać swoje marzenia - w tym roku żadnych konkretów sobie nie obiecywałam w Nowy Rok :)
7. Jaka potrawa najlepiej opisuje miłość? Myślę, że fondue czekoladowe,
8. Masz niespodziewanych, bardzo krytycznych gości, co robisz? Przyjmuję i goszczę ich najlepiej jak umiem,
9. Musisz przejść na dietę, gotujesz dalej czy stawiasz na gotowce? Oczywiście, że gotuję dalej - tylko że potrawy wymieniam na bardziej zdrowe,
10. Wygrywasz milion dolarów, co robisz? Zapewne w pierwszym momencie tracę głowę :P Biorę znajomych i wyjeżdżam do ciepłych krajów, po powrocie resztę kasy inwestuję w przyszłe życie (mieszkanie i rozkręcam jakiś biznes).
I to by było na koniec pytań, które otrzymałam w nominacji. Przy okazji tego posta chciałabym życzyć wszystkim kobietkom wszystkiego najlepszego w Naszym Dniu Kobiet :). Mam nadzieję, że każda z Was dostała cudny prezent w dzisiejszym dniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia